neděle 25. října 2015

Individualní kurz pro jednotlivce a skupiny 2015-2016



Už delší dobu mám kapacitu svých studentu přes skype plně obsazenou. Nejraději bych se nechala několikrát naklonovat a všem zájemcům vyhověla, ale to bohužel není možné:)

A tak pro ty co žijí v Antalyi nebo pro ty co mají možnost přiletět na pár dní je tady možnost intenzovního kurzu. Kurz je určen pro jednotlivce nebo skupiny.

Momentálně je možné se přihlásit na tyto měsíce:

listopad 2015
prosinec 2015

leden 2016
únor 2016

Během jara a léta 2016 nebudu žádné kurzy pořádat.
Na podzim 2016 plánuju pár termínů otevřít.



Kurz je individuální a lze ho naplánovat dle vašich požadavků. Celkový počet dní a lekcí denně je pouze na vás.

Zaměření kurzu je indviduální dle potřeb studenta.
S ubytováním a leteckou dopravou vám ráda pomůžu. 

  • minimální dělka kurzu: 3 dny
  • minimální počet lekcí denně: 3

Svým pobytem v Antalyi spojíte příjemné s užitečným. Část dne můžete věnovat studiu a část dne poznávaním města, relaxováním atd.



Tentokrát přikládám další osobní příběh pro inspiraci všem, kdo přemýšlíte, že se do studia turečtiny pustíte:) Mojí studentce Jiřce turečtinu přinesl neplánovaně sám život.

Já a moje turečtina :)

Ve škole jsem se vždy učila AJ, ale pořád jsem toužila učit se i jiný cizí jazyk, který by byl zajímavý a mohla bych ho i využít v běžném životě. Který by to ale měl být?? Tolik oblíbená němčina se mi nelíbila, francouzština….no pěkný, ale ne pro mě :D Nakonec jsem si nevybrala žádný a nechala to náhodě, co mi přinese život….

Aniž jsem to plánovala a chtěla to, na jedné z nejlepších dovolených mého života, jsem se seznámila se svým přítelem –Turkem J A víte, jak se to říká? Domlouvat se s partnerem přes třetí jazyk (pro nás AJ) je sice pěkné, ale nejlépe dopadají ty vztahy, kdy se naučíte jazyk partnera a bavíte se v onom jazyce. Prostě proto, že si nejlépe porozumíte, než při komunikaci v třetím jazyce, který je pro oba dva vlastně cizí J A tak začalo mé hledání lektora turečtiny…

Našla jsem Míšu, nejlepší učitelku, kterou jsem kdy měla. Nevím, jak to dělá, ale po jejich hodinách jsem absolutně natěšená a motivovaná se učit a procvičovat turečtinu, i když se mnou občas cloumá lenost ;)

Lekce máme po skypu, přesto to na kvalitě neubírá. Míša je klidná, trpělivá a vždy v dobré náladě. Lekce jsou nejen časově, ale i obsahem přizpůsobené mě na míru. Míša vždy přesně ví, kde je mé slabé místo, které potřebuji vypilovat, nic neutajím :D Ale to je dobře! Výuka je vždy kvalitní, probíraná látka velmi dobře vysvětlená. Míša je vždy skvěle na lekci připravená.

Báječné na Míše je, že hodina nekončí vypršením času, který máme domluvený na lekci, ne ne. Pokud mám problém, je třeba něco dovysvětlit, zkonzultovat, ochotně se mi věnuje i ve svém volném čase a nikdy mi neřekne, že jí otravuji, i když si sama někdy říkám, že už se musí děsit zpráv ode mne, co jí asi zase píši :D ;)

Nejsem najatý propagátor, jsem jen absolutně spokojený student, který svou učitelku Míšu nikdy nevymění, ani kdyby jste mi nabídli modré z nebe ;)

A mimochodem, kdybych se se svým přítelem rozešla, učit bych se  nepřestala ;) Ne jen proto, že tak dobrou učitelku bych už asi nepotkala, ale hlavně proto, že se nevzdávám a když už věnuji čas a úsilí učení se nějakému jazyku, tak to nevzdám kvůli chlapovi, ne? A pak, nikdy nevíte, co se stane. Možná se vám díky znalosti turečtiny otevřou nějaké nové zajímavé dveře…..to se ale nedozvíte, když v učení přestanete ;)

Žádné komentáře: